goldcentrum.pl

goldcentrum.pl – biżuteria, finanse, uroda

kampanie na youtube
Marketing

Kampanie na YouTube jak je zrobić?

Kampanie na YouTube pozwalają na docieranie do odbiorców, partnerów w sieci oraz na przyciągnięcie ich uwagi.
Podczas tworzenia kampanii można wybierać ich cele oraz formaty reklamowe, które informować mają klientów o produktach i usługach by zachęcić ich do podjęcia działań.

Jak utworzyć kampanię na YouTube?

Aby kampania była skuteczna musi zostać wykonana według poniższej instrukcji:
* określ cel kampanii
Tworząc kampanię należy wybrać jeden z następujących celów: sprzedaż, potencjalni klienci, ruch w witrynie, rozważanie zakupu produktu marki lub świadomość i zasięg danej marki.
Dzięki wybraniu celu zmniejszy się ilość podtypów kampanii z których można skorzystać. Podtyp kampanii określa format reklam, które można zastosować by zoptymalizować kampanie do wyznaczonego celu.
* rozsądnie wydaj budżet
Budżet kampanii wpływa na częstotliwość wyświetlania reklam lub ich klikalność przez użytkowników, a także na realizowanie konserwacji na stronie.
* docieraj do osób poszukujących danej marki lub firmy
Ustawienia kierowania kampanii pozwolą na dotarcie reklamy do osób, które są w danym miejscu lub mają podobne hobby.
* dziel reklamy na grupy
Aby uporządkować reklamy dzieł je na grupy tematyczne, które zawężą ich kierunek i skutecznie dotrą do odbiorców:
– określ odbiorców swoich reklam za pomocą:
• danych demograficznych – pomogą dotrzeć do użytkowników, którzy są w podobnym wieku, mają taką samą płeć lub status rodzicielski,
• odbiorców – to grupy osób o tych samych zainteresowaniach z określonych grup demograficznych,
– użyj słów kluczowych i konkretnych tematów w reklamie.
* twórz reklamy
Robiąc reklamy twórz kreatywne hasła oraz wezwania do działania, które zachęca użytkowników do podejmowania określonych kroków.

Zalety kampanii na YouTube

Do głównych zalet kampanii na YouTube zalicza się:
– zasięg – serwis YouTube jest bardzo popularny w Polsce i na świecie co umożliwia dotarcie reklamy do bardzo licznej grupy odbiorców,
– precyzyjne targetowanie – reklamy mogą być skierowane do konkretnych grup docelowych określonych przez twórcę lub do osób, które wcześniej odwiedziły daną stronę internetową,
– przystępna cena – koszt zdobienia reklamy na YouTube jest mniejszy niż reklama w telewizji i wynosi od kilku do kilkunastu groszy za obejrzenie. Reklamy pomijane przez użytkowników nie muszą być opłacane,
– mierzalność – w serwisie YouTube sprawdzić można efekty kampanii, które określane są liczbą wyświetleń reklamy oraz ilością osób, które nawiązały kontakt z firmą,
– możliwość udostępniania – reklamy mogą być udostępniane przez użytkowników na innych stronach lub socjal mediach co zwiększa zasięg reklamy i nie generuje kosztów.