goldcentrum.pl

goldcentrum.pl – biżuteria, finanse, uroda

ciekawy opis firmy przykład
Marketing

Ciekawy opis firmy przykład oraz jego budowa

Opis firmy to ważny element każdej witryny. Stosuje się go zarówno dla stron firmowych jak i blogów. Opis zawiera informacje o właścicielu, kwalifikacje oraz dane o doświadczeniu.

Jak stworzyć ciekawy opis firmy?

Opis powinien być prawdziwy i oryginalny. Ciekawy opis musi wzbudzać zainteresowanie, sympatię oraz tworzyć więź pomiędzy czytelnikiem, a osoba pisząca. Powinien zawierać informacje jak powstała firma, ile kosztowało to czasu, energii oraz jakie cele sobie obraliśmy.
Czytelnicy lubią historie oparte na faktach, opis pasji i emocji jakie towarzyszyły powstawaniu firmy, a także zdarzające się gorsze chwile. Przedstaw aktualną pozycję firmy jako szczęśliwe zakończenie swoje historii.
Wstaw na stronę zdjęcia lub filmiki, które pokażą jak wszystko wygląda od środka. Takie działania uwiarygodnią twój wizerunek.

,

Jak zainteresować czytelnika

Układ i wygląd strony ma wpływ na odbiór treści. Wyeksponuj najważniejsze informacje za pomocą wypunktowania lub wytłuszczenia czcionki. Połącz treść z grafiką, zdjęciem lub ikoną. Aby zakładka była oryginalna wszystkie sposoby na jej promowanie muszą być użyte z umiarem.
Przedstaw na stronie firmy swoich pracowników, którzy wykonują swoje obowiązki. Taki krok pozwoli klientom poznać osoby z którymi będą współpracować. Ważne by zdjęcia były rzeczywiste i nie modyfikowane, a opisy zawierały prawdziwe informacje.

Sposoby na ciekawy opis firmy przykłady

Sposobem na ciekawy i oryginalny opis firmy i jej historii może być przedstawienie jak rozwijała się firma na przełomie lat od roku jej założenia, aż do chwili obecnej.
Najważniejsze informacje można wypunktować, a przy okazji umieścić obok nich logo firmy w nietypowej grafice przyciągającej uwagę.
Pracowników swojej firmy można przedstawić na zdjęciach podczas czynności wykonywanych w pracy i po najechaniu kursorem na zdjęcie pokazać niezbędne informacje o konkretnej osobie, np. w sposób zabawny.
To tylko kilka przykładów na przedstawienie swojej firmy w ciekawy i interesujący sposób.

Jakich błędów unikać?

Często jeden szczegół w treści strony może sprawić brak zainteresowania u odbiorcy. Najczęściej popełniane błędy to:
– chwalenie się – trzeba wymienić ważne zalety, ale nie z nadmiarem. Można w zaletach wpisać sposób w jaki wasza firma może pomóc klientom,
– oklepane treści – nie powielaj sloganów, stwórz coś własnego, użyj własnych słów, którymi wprost napiszesz czym się zajmujesz,
– oficjalnie, anonimowo – pokaż osobowość swojego przedsiębiorstwa z wyróżnij się na tle innych i daj się jak najbardziej poznać swoim klientom.